Vastgoedtopper gezocht die van betekenis wil zijn en wil bijdragen aan gewoon goed wonen in Oldenzaal!
Heb jij affiniteit met verduurzaming en de techniek die daarbij komt kijken? Wil jij samen met onze partners werken aan planmatig onderhoud én de verduurzamingsopgave door middel van resultaatgericht samenwerken?
Ben je enthousiast en ga je niet snel een uitdaging uit de weg? Dan is deze baan voor jou!
Team Vastgoed
Je komt te werken in team Vastgoed. Het team bestaat uit projectleiders, vastgoedbeheerders, opzichters, vakmannen en administratieve ondersteuning (ca. 21 fte). Samen met je collega’s in dit team ben je verantwoordelijk voor het planmatige onderhoud en de verbetering van de kwaliteit van onze vastgoedportefeuille
Projectleider
Als projectleider ben je organisatorisch, financieel, kwalitatief en contractueel verantwoordelijk voor het planmatige onderhoud uit de meerjarenbegroting. Je bent daarbij in staat om een goede zakelijke relatie (partnerschap) met onze leveranciers op te bouwen waardoor we kunnen rekenen op een marktconforme én kwalitatief goede uitvoering. Je bewaakt aantoonbaar de voortgang en je bent ook in staat om alvast vooruit te kijken zodat we weten wat er op ons afkomt.
Je weet hoe het is om planmatig onderhoud te bundelen en te koppelen aan onze verduurzamingsopgave. Je denkt daarbij in kansen en risico’s en stuurt hier tijdig op bij. Je zoekt hierbij de samenwerking op met je collega’s en je weet ook huurders bij je plannen te betrekken. Je werkt dit uit in project- en realisatieplannen. Je bent bekend met de principes van het Projectmatig werken of bereid hiervoor een opleiding te volgen. Het schrijven van stukken voor besluitvorming en het maken van voortgangsrapportages is jou dan ook niet vreemd.
Je kwaliteiten
Je hebt hart voor onze doelgroep en de maatschappelijke impact van een woningcorporatie. Je beschikt over een HBO opleiding (bij voorkeur in een bouwkundige en/of installatietechnische richting). Je hebt 2-5 jaar werkervaring als projectleider in een soortgelijke functie in onderhouds-, duurzaamheids- en nieuwbouwprojecten. Je bent communicatief vaardig, sociaal ingesteld, klant- en resultaatgericht, neemt het initiatief, gaat uitdagingen aan en je wilt je blijven ontwikkelen. Je werkt graag in teamverband en kunt goed sturen op resultaat. Je bent een sterke persoonlijkheid, kunt duidelijk grenzen aangeven en weet op een constructieve manier om te gaan met weerstand.
Wat bieden wij jou?
Een functie voor 36 uur per week, mooie projecten, leuke en inspirerende collega’s en een goed marktconform salaris (salarisschaal J). Wij werken daarbij vanuit de principes van dienend leiderschap waarbij vertrouwen, veiligheid en doorlopende ontwikkeling belangrijke aspecten zijn die horen bij de cultuur van WBO Wonen.
Kortom, een mooie job met verantwoordelijkheid én ruimte waarin jij zelf de regie pakt. Naast een mooie werkplek in de Geldermanstaete, ons kantoor midden in Oldenzaal, faciliteren we in een goede thuiswerkplek zodat je ook vanuit huis goed kunt werken. Daarmee hou jij de balans voor jezelf goed.
Je reactie
Is je interesse gewekt en denk jij je talenten te kunnen benutten in deze functie? Mail dan je sollicitatie voor 16 september 2023 naar Marit Olijve, m.olijve@wbowonen.nl. Wij werven zowel in- als extern, waarbij interne kandidaten bij gelijke geschiktheid voorrang hebben.
Meer informatie?
Voor inhoudelijke vragen kun je contact opnemen met Marcel Oud, manager Vastgoed. Voor vragen over de procedure kun je contact opnemen met Marit Olijve, strategisch adviseur HR&O. Je kunt ons bereiken via telefoonnummer 0541 - 58 22 22.
Verklaring Omtrent Gedrag
WBO Wonen neemt veiligheid en goed gedrag heel serieus. Om deze reden vragen wij aan nieuwe medewerkers een Verklaring Omtrent Gedrag. Voor alle overige punten ten aanzien van indiensttreding informeren wij tijdens de procedure.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.