Wij zoeken een enthousiaste medewerker klantenservice

32 - 36 uur of twee parttimers

Ben je enthousiast en wil jij je steentje bijdragen aan een mooiere maatschappij en aan ‘Gewoon goed wonen’ in Oldenzaal? Dan is deze baan iets voor jou! Voor ons team Service zoeken wij een enthousiaste medewerker klantenservice. Dit betreft een vacature voor 32 tot 36 uur per week en kan ook ingevuld worden door twee parttimers.

Het team

Team Service is het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, woningzoekenden en relaties. Het is een dynamische afdeling. Het plannen van reparatieverzoeken, de telefooncentrale en de ontvangst van bezoek aan de balie zijn in goede handen bij dit team. Daarnaast ondersteunt team Service bij het verhuurproces.

Je functie

Als medewerker klantenservice ben je het visitekaartje van WBO Wonen en heb je dagelijks contact met onze klanten. Dit varieert van inplannen van een reparatie, tot het geven van informatie aan de telefoon. Maar ook bied je een luisterend oor voor onze huurders als het even niet zo gaat zoals het zou moeten gaan. En bezoek geef je een warm thuis gevoel!

Voor collega’s van WBO Wonen ben je een spil in het web. Je geniet ervan als je collega’s tevreden zijn door jouw ondersteuning. Waarbij je energie krijgt van veel taken tegelijkertijd uitvoeren en je zet graag een stapje extra voor onze huurders. Je ziet het werk liggen en haalt hier ook veel voldoening uit. Je bent in staat om verbeteringen te zien en deze ook goed onderbouwd bespreekbaar te maken.

Je kwaliteiten

  • Je hebt een opleiding op minimaal MBO-niveau en je hebt voor de functie relevante ervaring;
  • Je bent zeer servicegericht;
  • Op piekmomenten weet je als geen ander de rust te bewaren;
  • Je bent een teamplayer;
  • Je bent sociaal en communicatief vaardig;
  • Je bent sterk gericht op samenwerking zowel in- als extern.

Je reactie

Is je interesse gewekt en denk jij je talenten te kunnen benutten in deze functie? Mail dan je sollicitatie voor 19 april 2021 naar Marit Olijve: m.olijve@wbowonen.nl. Geef hierbij duidelijk aan voor hoeveel uur jij beschikbaar bent. Wij werven zowel in- als extern.

Meer informatie?

Voor inhoudelijke vragen kun je contact opnemen met Angelique ten Wolde, manager Wonen. Voor vragen over de procedure kun je contact opnemen met Marit Olijve, adviseur HR&O. Beiden zijn te bereiken via telefoonnummer: 0541 - 58 22 22.

Verklaring Omtrent Gedrag

WBO Wonen neemt veiligheid en goed gedrag heel serieus. Om deze reden vragen wij aan nieuwe medewerkers een Verklaring Omtrent Gedrag. Voor alle overige punten ten aanzien van indiensttreding informeren wij jou tijdens de procedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.