Reparatie melden en plannen

Is er iets kapot in uw woning? Hier leest u hoe u dit kunt melden bij WBO Wonen.

Hoe kan ik een reparatie melden?

  • Online: u kunt uw reparatie eenvoudig zelf melden en plannen via Mijn WBO
  • Telefonisch via telefoonnummer (0541) 58 22 22 (elke werkdag van 8.30 tot 17.00 uur, op vrijdag tot 12.00 uur).


Sommige storingen kunt u rechtstreeks melden

Een CV-storing, glasschade of rioolverstopping kunt u rechtstreeks melden bij diegene die het oplost:

  • Storing CV / warm water: GEAS Energiewacht, tel. 053 – 85 28 500
  • Glasschade: Becker Glas, tel. 053 – 43 15 398
  • Rioolverstopping: RRS, tel. 0800 – 099 13 13


Spoed?

In sommige gevallen is spoed vereist. Het gaat dan om reparaties die beslist niet tot de volgende werkdag kunnen wachten. Deze kunt u ook buiten kantoortijden aan ons melden via 0541- 58 22 22. Ons antwoordapparaat informeert u wat u moet doen. Spoedeisende klachten worden altijd zo snel mogelijk verholpen.